کلینیک پوست مو و زیبایی کاژه

لیزر موهای زائد در ساری

لیزر موهای زائد در ساری یک روش زیبایی است که این روزها در میان جوانان و حتی میانسال‌ها، طرفداران بسیاری پیدا کرده است. حذف موهای زائد وقت‌گیر و در بسیاری از موارد  برای فرد خسته کننده است.  اگرچه روش‌های سنتی از بین بردن موهای زائد مانند اپیلاسیون، اصلاح و موچین برای از بین بردن مو موثر هستند، اما به‌صورت موقتی بوده و در برهه‌ زمانی بسیار کوتاه چند روزه دوام دارند. و پس از گذشت چند روز این پروسه حذف مو باید مجدد تکرار شود. 

لیزر موهای زائد در ساری
بهترين مرکز ليزر موهای زائد در ساری - مرکز لیزر ساری

بدین‌ ترتیب برای لیزر موهای زائد در ساری تنها در مرکز تخصصی لیزر و پوست ساری روشی موثر، بسیار کارآمد و راه حلی طولانی مدت برای خلاص شدن از شر موهای زائد بدن است که می‌توان از آن برای هر قسمتی از بدن که دارای رشد موهای ناخواسته و زائد است، استفاده شود.
نتیجه لیزر از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است؛ اما تاثیر محسوس آن بلافاصله قابل رویت است. رنگ و ضخامت موها، ناحیه تحت درمان، نوع لیزر استفاده شده و رنگ پوست همگی بر روی نتیجه تأثیر می‌گذارند.
برای داشتن پوستی زیبا و جوان کلیک نمایید:  تزریق تخصصی بوتاکس جوانساز  در ساری

لیزر موهای زائد در ساری
بهترین مرکز لیزر و پوست در ساری

ارزانترين مرکز ليزر موهای زائد در ساری

لیزر موهای زائد بدن یکی از مهمترین فاکتورهایی است که هر شخصی به آن اهمیت می‌دهد. زیبایی و درخشندگی پوست بدن بیانگر سلامت جسم نیز هست. با بالا رفتن سن و در معرض عوامل بیرونی قرار گرفتن، تغییرات هورمونی و غیره پوست شفافیت و ظرافت خود را به مرور از دست می‌دهد. بنابراین برای مقابله با این شرایط، افراد همواره بدنبال بهترین مرکز لیزر موهای زائد هستند تا با کیفیت بالا و مقرون بصرفه‌ترین حالت به زیبایی طبیعی و پوستی عاری از موهای زائد دست یابند.
علاوه‌ بر این موارد، هزینه درمان نیز یکی از فاکتورهایی است که مراجعان به آن توجه می‌کنند. اگرچه هزینه کلینیک‌های تخصصی با پزشکان متخصص بیشتر از کلینک‌های زیبایی است. اما باید در نظر داشت که اپراتورهای ما با تجربه و کاربلد هستند. پس درمان در این کلینک‌ تخصصی لیزر کاژه  بعنوان مرکز لیزر ساری در فضایی صد در صد بهداشتی صورت می‌گیرد و پزشک و کادر ما تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان همراه مراجعین گرامی هستند.
مطالعه بیشتر: پاکسازی و فشیال تخصصی پوست در ساری

لیزر موهای زائد در ساری
مرکز تخصصی لیزر موی زائد ساری

کلینیک پوست و لیزر کاژه در ساری با ارائه خدمات تخصصی لیزر موهای زائد به صورت لیزر نواحی جزئی و کلی  با همکاری بهترین دکتر لیزر پوست در ساری به مراجعین گرامی ارائه می‌دهد. مرکز تخصصی پوست و لیزر کاژه برای احترام به حقوق مراجعین و کاربردی بودن خدمات لیزر برای شما عزیزان، پکیج‌های متنوع لیزر را با قیمت‌های بصرفه برای عزیزان علاقمند به لیزر مو در شهر ساری ارائه می‌دهد. کلینیک کاژه با داشتن بهترین پرسنل و اپراتور آموزش دیده لیزر بعنوان بهترین و ارزانترين کلینیک ليزر موهای زائد در ساری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد. 

مطالعه بیشتر: هایفوتراپی جوانساز در ساری

بهترين کلينيک ليزر در ساری

ما بعنوان بهترين کلينيک ليزر در ساری، بدلیل ارائه خدمات با کیفیت و مقرون بصرفه لیزر و رفع موهای زائد در این سال ها از اعتماد و رضایت بالای مراجعین خود برخورداریم. سابقه و داشتن تجربیات مثبت شما در کلینیک کاژه نشان دهنده کیفیت و اعتماد شما عزیزان به مفید و کارا بودن خدمات زیبایی و جوانسازی ما است. بطور کلی بهترین کلینیک لیزر از نگاه مراجعین و آنچه تا بحال به ما بعنوان مجهزترین کلینیک لیزر موهای زائد در ساری ابراز شده است برگرفته از چند ویژگی ضروری است. ما قصد داریم این ویژگی‌های مهم رعایت شده در مرکز لیزر کاژه را برای شما عنوان کنیم.

لیزر موهای زائد در ساری
بهترین مرکز لیزر در ساری
  • اولین و مهمترین  ویژگی خدمات با کیفیت و حرفه‌ای است که به مراجعین عزیز عرضه می‌داریم. لازمه ارائه خدمات با کیفیت هم داشتن همکاری با پزشک و تکنسین‌ یا اپراتورهای ماهر و مجربی است که دارای تخصص و تجربه لازم در زمینه لیزر باشند.
  • ویژگی مهم بعدی استفاده از تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته و به روز است که تاثیر زیادی در کیفیت خدمات به مراجعین گرامی دارد. انجام لیزر با کیفیت بالا، توسط دستگاه‌ دقیق و قابل اعتماد سوپرانو آیس تیتانیوم در کنار سایر تجهیزات مورد نیاز  امکان ارائه خدمات بهتر و نتایج رضایتمند را فراهم می‌کند.
  • داشتن حریم خصوصی و و حفظ هرچه بیشتر آن از منظر مراجعین یک نکته حیاتی است.  این مورد دارای جوانب مختلفی از جمله حفظ اطلاعات شخصی مراجعین و راز داری و عدم انتشار اطلاعات غیر مجاز مراجعه کننده به دیگران، توسط بهترين کلينيک ليزر در ساری است. این موارد تنها بخشی از دلایل اعتماد و همراهی هرچی بیشتر مراجعین ما با کینیک کاژه بعنوان مجهزترین مرکز لیزر در ساری است.
  • در کنار موارد ذکر شده داشتن تعرفه و قیمت مناسب لیزر موهای زائد هم بسیار مهم است. هر چند قیمت خدمات در کلینیک های تخصصی زیبایی و جوانسازی پوست و مو  می‌تواند یکی از عوامل تعیین‌ کننده باشد، اما ما اعتقاد داریم که بهترین کلینیک لیزر در ساری باید دارای قیمت‌های منصفانه و تعرفه های مناسبی را ارائه دهد.

کلینیک لیزر در ساری - بهترین و مجهزترین کلینیک لیزر موهای زائد ساری - بهترین کلینیک لیزر رفع موهای زائد ساری

از اصلی‌ترین اقدامات برای برپایی بهترين کلينيک ليزر در ساری داشتن مجوزهای قانونی و اخذ گواهینامه های معتبر در زمینه ارائه خدمات تخصصی لیزر موهای بدن است. خوشبختانه با درایت و توانمندی مدیریت و تیم خدمات لیزر کلینیک کاژه تمامی موارد ذکر شده رعایت شده و طبق استانداردهای بالای تجهیزات و اساس‌نامه‌های بهداشتی مورد تایید، مراجعین گرامی ما می‌توانند با خاطری امن و آسوده از جلسات لیزر خود بهرمند شوند.
یکی از جدیدترین دستگاه های لیزر موهای زائد که به تازگی وارد بازار شده است، دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم (soprano ice titanum) نام دارد که با توجه به ماندگاری بالا در رفع موهای زائد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. دستگاه لیزر سوپرانو ایس تیتانیوم در واقع تلفیق چند تکنولوژی در این زمینه است. طول موج های استفاده شده در این دستگاه به گونه‌ای است که بیمار در حین انجام لیزر دردی را حس نخواهد کرد. 
مشخصات فنی دستگاه سوپرانو تیتانیوم با پلتفرم منحصر بفرد خود در برطرف کردن موهای زائد بدن عملکردی خارق العاده دارد. راحتی بینظیر هنگام کار و استفاده از این تکنولوژی سبب رضایتمندی هرچه بیشتر برای اپراتور و مراجعه کننده گرامی شده است.
به لطف فرکانس بالا، اسپات سایزهای متنوع و سیستم خنک کنندگی پیشرفته از بین بردن موهای زائد بسیار سریع و بدون هیچگونه تحمل درد انجام می‌شود. این امر یک تحول اساسی در بکار گیری روش لیزر موهای زائد ایجاد نموده است.
مطالعه بیشتر: تزریق فیلر و فرم دهی صورت در ساری

لیزر موهای زائد در ساری
مشخصات فنی دستگاه لیزر سوپرانو آیس تیتانیوم در کلینیک کاژه

این دستگاه به نوعی از تکنولوژی دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵نانومتر و جذب بسیار بالا و همچنین طول موج بالا با ماندگاری اشعه لیزر دایود (۸۱۰ نانومتر) ترکیب شده است که برای استفاده روی هرنوع پوست و مو با رنگ و ساختار مختلفت مناسب است.
بسیاری از مراجعان تجربه خود را از لیزر درمانی به فرو رفتن سریع و مکرر سوزن‌های گرم یا چسباندن نوار لاستیکی به پوست تعبیر کرده‌اند. دود کوچکی که بویی شبیه گوگرد دارد حاصل از فرایند تبخیر و از بین رفتن موها توسط لیزر و اشعه آن است.
مدت زمان درمان به وسعت ناحیه تحت درمان بستگی دارد. درمان لب بالایی چند دقیقه طول می‌کشد. اگر ناحیه وسیعی مانند کمر یا پاها تحت درمان قرار بگیرند، ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد.
جلسات حذف لیزر موهای زائد بسیار سریعتر از آن چیزی است که انتظار می‌رود. حدود ۲۰ دقیقه برای لیزر زیر بغل یا ناحیه بیکینی و حدود یک ساعت برای نواحی مانند بازوها و پاها طول می‌کشد.

کلینیک تخصصی زیبایی و لیزر کاژه، بهترين کلينيک ليزر در ساری است که دارای جدیدترین دستگاه سوپرانو آیس تیتانیوم ۲۰۲۲، همراه با تیم حرفه‌ای و پزشک مجرب جهت انجام خدمات لیزر موهای زائد  در خدمت همه شما عزیزان می‌باشد. جهت انجام مشاوره ،اخذ نوبت و اطلاع از تعرفه و قیمت پکیج‌های تخفیفی با ما  از طریق شماره ۰۹۱۱۷۴۰۰۷۰۵ در تماس باشید.

مرکز لیزر خوب در ساری

اکثر مراکز ارائه دهنده خدمات لیزر موهای زائد باید دارای اتاقی مجزا و مجهز برای انجام لیزر باشند. استفاده از جدیدترین تکنولوژی و دستگاه لیزر که جوابگوی طیف های مختلف پوستی  باشد، برای گرفتن بهترین نتایج از انجام لیزر مو بسیار مهم و ضروری است.
 پس داشتن آگاهی و تجربه بر کیفیت مواد مصرفی، دستگاه‌ لیزر تایید شده از سوی سازمان بهداشت، و نحوه کاربرد آن‌ متناسب با شراط هر فرد مراجعه کننده بسیار مهم است.

لیزر موهای زائد در ساری
کلینیک تخصصی لیزر موی زائد با پکیج های تخفیفی مناسب در ساری

اگرچه با انجام لیزر موهای زائد، بطور کامل و صد در صدی از شر این موها خلاص نمی‌شوید. اما با اطمینان می‌گوییم پنجاه تا نود و پنج درصد موها را کاهش داده و از رشد موهای جدید جلوگیری می‌کند.
نکته مهم دیگر که باید مورد توجه مراکز ارائه خدمات لیزر باشد این است که، همه افراد حاضر در اتاق اعم از اپراتور با تجربه لیزر و همچنین مراجع کننده گرامی، باید در طول انجام لیزر از عینک محافظ استفاده کنند. استفاده از عینک های مخصوص باعث جلوگیری از آسیب و تاثیر مداوم نور لیزر بر چشمان افراد می‌شود.
کلینیک لیزر کاژه همواره به مراقبت و رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد. بنابراین با ارائه مشاوره تخصصی و جامع پوست و مراقبت‌های مهم پوست و جوانسازی به مراجعین خود راهنمایی‌های کاربردی و دقیقی برای رسیدن به نتایج قابل انتظار پیرامون لیزر موهای زائد بدن در ساری و جلسات درمانی لیزر ارائه می‌دهد.

مرکز تخصصی لیزر موی زائد در ساری

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در نظر داشت مراجعه به پزشک متخصص در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در ساری است. زیرا یک اپراتور بی‌تجربه می‌تواند در انجام لیزر خطرناک باشد و بر روی پوس سوختگی، تغییرات دائمی در رنگ پوست و جای زخم به‌جای بگذارد.
می‌توان با انجام لیزر موهای زائد در ساری توسط یک پزشک متخصص پوست و یک مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در ساری بهترین نتایج را گرفت.  افراد پرسنل با تجربه در استفاده از لیزر بسیار ماهر هستند و دانش عمیقی از پوست و نحوه کار با پوست را می‌دانند. در این صورت خطر عوارض جانبی و احتمالی انجام لیزر تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

لیزر موهای زائد در ساری
کلینیک لیزر در ساری

بهترین مرکز لیزر فول بادی در ساری

اقدام برای لیزر موهای زائد در نواحی مختلف بدن مزایای خاص خود را دارد . اما انجام چند جلسه لیزر موهای زائد در ساری به صورت فول بادی هم مزایای منحصر به فرد خود را دارد. بعنوان بهترین مرکز لیزر در شهر ساری و تجربه خدمت رسانی به بسیاری از شهروندان عزیز پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که برای نواحی مختلف بدنتان چندین جلسه لیزر را پشت سر گذاشته اید، بهتر است یک یا دو جلسه لیزر فول بادی را  هم در برنامه مراجعات بعدی خود به کلینیک تخصصی لیزر  کاژه در ساری بگذارید.

لیزر موهای زائد در ساری

می‌توان انتظار کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی مو را پس از اولین جلسه لیزر داشت. با این وجود اکثر بیماران به ۲ تا ۶ لیزر درمانی نیاز دارند. پس از اتمام دوره، اکثر مراجعان برای چندین ماه یا حتی سال‌ها هیچ مویی روی پوست تحت درمان مشاهده نمی‌کنند و وقتی موها دوباره رشد می‌کنند، کمتر، ریزتر و رنگ روشن‌تری دارند. لیزر فول بادی تنها در یک جلسه با نهایت دقت و کیفیت توسط اپراتور مجرب کلینیک کاژه با مناسب ترین قیمت ها برای مراجعین عزیزمان انجام می‌پذیرد. همانطور که اشاره شد مزیت استفاده از پکیج لیزر فول بادی کلینیک کاژه مقرون به صرفه بودن قیمت پکیج فول بادی نسبت به لیزر موهای زائد به صورت جداگانه و ناحیه‌ای است. مورد بعدی اینکه مدت درمان لیزر موهای زائد به صورت فول بادی در طی چند جلسه مراجعت، به شکل چشمگیری کاهش خواهد یافت.
از دیگر مزایای استفاده از پکیج فول بادی یا لیزر کل بدن استفاده بهینه در صرف زمان برای مراجعات بعدی است. دقت و کیفیت بکار  گرفته شده در روش لیزر کل بدن در ساری هیچ منافاتی با سایر پکیج‌ها و لیزر تک عضو بدن در ساری ندارد اما می‌تواند برای مراجعین گرامی ما، تا حد مطلوبی مقرون بصرفه باشد. 

بصرفه ترین مرکز لیزر در ساری

کلینیک پوست، مو و لیزر کاژه مجموعه‌ای کاملا تخصصی و متشکل از بهترین پزشکان و مشاوران متخصص زیبایی ساری است. این مرکز با مجهز‌ترین دستگاه‌ پیشرفته لیزر در فضایی آرام و صد‌ در صد بهداشتی، فعالیت‌های درمانی و زیبایی خود را با  بالاترین کیفیت‌ها و بصرفه‌ترین هزینه لیزر موهای زائد در ساری به شما عزیزان ارائه می‌دهد.
منظور از قیمت مناسب و ارائه خدمات تخصصی لیزر در ساری  به معنای تعادل بین کیفیت خدمات لیزر و هزینه‌های پرداختی است. ما به خوبی می‌دانیم مراجعین اغلب به دنبال کلینیک‌هایی هستند که خدمات با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه کنند. بنابراین ما بعنوان مرکز لیزر موی زائد با پکیج های تخفیفی در ساری تمامی نیازهای آنها در قالب پکیج‌های لیزری بصرفه و با کیفیت خوبی پوشش می‌دهیم.
آنچه در مورد انجام لیزر موهای زائد بدن مهم است این است که همه ما علاقمند به زیبایی و پاکیزه بودن داریم. اگر این مهم در کنار خدمات با کیفیت لیزر و هزینه‌های معقول و بصرفه در مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در ساری ارائه شود، نهایت رضایتمندی را برای مجراجعین عریز به مراه دارد. رفع موهای زائد بدن به طور دائمی علاوه بر جلوگیری از رویش مجدد آنها دارای فواید دیگری نیز می‌باشد.

لیزر دائمی موهای بدن در ساری

لیزر موهای زائد در ساری
رفع دائمی موهای زائد بدن با لیزر سوپرانو آیس

از جمله فواید لیزر دائمی موهای کل بدن در مرکز تخصصی لیزر ساری کاژه، می‌توان بصرفه جویی در زمان برای استحمام و کارهای بهداشتی اشاره کرد. دلیل بعدی این است که استفاده از لیزر موهای زائد بدن نسبت به روش های دیگر  مثل اصطلاح ناحیه مد نظر مانند صورت، اپیلاسیون کردن بدن و یا کندن موهای یک ناحیه ماندگاری بیشتر و سرعت رشد مجدد موهای کمتری دارد.
اگر بخواهیم از لحاظ قدرت و اثر گذاری بین لیزر با دستگاه سوپرانو آیس با سایر دستگاه ها مقایسه ای انجام بدهیم باید بگوییم که این دستگاه از لیزر دیود استفاده می‌کند. لیزر با این دستگاه برای رفع موهای ریز و خفیف بسیار مناسب است. در مقابل، دستگاه‌های لیزر حکاکی یا دستگاه‌های IPL از لیزر نور پالسی استفاده می‌کنند که برای موهای خشک و سفت و ضخیم تر، مناسب هستند.
شما پس از انجام چندین جلسه لیزر به صورت ناحیه ای فول بادی در ساری به صورت دوره ای تتها هر چند ماه یکبار، نیاز به یک شارژ کوتاه لیزر موهای زائد دارید. سپس تا مراجعه بعدی راحت خواهید بود. پس با این تفاصیر نتیجه میگیریم که لیزر لیزر دائمی موهای بدن در ساری چه از لحاظ هزینه و چه از لحاظ صرف زمان برای رسیدگی به بدن و زیبایی بصرفه ترین روش رفع دائمی و همیشگی موهای زائد بدن است.

لیزر موهای زائد در ساری

لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس در ساری

دستگاه سوپرانو آیس به دلیل سرعت بالا و استفاده از فناوری  جدید و با کیفیت خود  دارای خنثی کننده درد است.  بنابراین شما در جلسات مراجعه خود درد کمتری به هنگام استفاده تجربه می‌کنید. در عین حال عوارض پوستی کمتری هم پس از جلسه لیزر خود نسبت به، دستگاه‌های IPL و لیزر حکاکی خواهید داشت. زیرا ممکن است در اثر استفاده از سایر دستگاها عوارضی نظیر التهاب، خارش، قرمزی و تیرگی در پوست را تجربه کرده باشید.
بنابراین، اگر چه همه دستگاه‌های موجود لیزری هستند، اما دستگاه سوپرانو آیس به دلیل قابلیت حذف موهای ریز، سرعت بالا و عدم ایجاد درد و عوارض، برای بسیاری از افراد حساس و با آستانه درد پایین بهترین گزینه موجود است.
دستگاه لیزر سوپرانو آیس کلینیک کاژه به دلیل داشتن سرعت و کارایی بالا و بهره‌گیری از لیزر دیود قدرت بیشتری برای حذف موهای زائد بدن دارد . در هر جلسه مراجعه به کلینیک تخصصی و پیشرفته لیزر ساری به کمک تکنولوژی پیشرفته این دستگاه، به طور میانگین حدودا ۶۰ الی ۹۰ درصد از موهای زائد در نواحی مد نظر حذف می‌گردند.

مراقبت های ضروری قبل از انجام لیزر در ساری

ما بعنوان بهترین کلینیک لیزر در ساری تلاش خود را برای حفظ محیطی آرام و پاک،  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مراجعین داریم. بنابرین استفاده از تجهیزات استریل و رعایت استانداردهای بهداشتی و ضد عفونی در فرآیند لیزر موهای زائد، اطمینان و اعتماد مراجعین به کلینیک لیزر کاژه را تقویت کرده است.
لازم است پیش از انجام لیزر، نواحی مورد نظر شما تمیز شود. استحمام قبل از مراجعه امری است که برای رعایت بهداشت به شما کمک می‌کند. برخی از مراجعان بخاطر آستانه درد پایین و یا حساسیت بالا ژل بی‌حس کننده دریافت می‌کنند. زیرا زمانی که ناحیه کوچکی تحت درمان قرار می‌گیرد و پوست بسیار حساس است، بی حس کردن ناحیه مورد نظر در انجام بهتر درمان کمک می‌کند.

لیزر موهای زائد در ساری

عملکرد بی حس کننده برای داشتن بهترین نتیجه بی حس شدن ناحیه مد نظر معمولا از ۳۰ دقیقه الی حداکثر ۱ ساعت متغیر است. بنابراین کلینیک لیزر کاژه بهترین مرکز لیزر ساری برای اینکه سرعت عمل در انجام فرایند لیزر بالاتر برود توصیه ای دارد. شما عزیزان می‌توانید بی حس کننده را طبق صلاح دید بهترین دکتر لیزر پوست در ساری از قبل تهیه نمایید. حدود ۳۰ دقیقه قبل از مراجعه به مرکز تخصصی لیزر کاژه در ساری طبق دستورالعمل داده توصیه شده در نواحی مد نظر استفاده نمایید. در صورتی که از این راهکار پیروی نمایید شما زمان زیادی را در بهترین کلینیک لیزر ساری به انتظار نمی‌مانید و بهترین نتیجه از بی حسی را قبل از لیزر خواهید داشت.

مراقبت های ضروری پس از لیزر موهای زائد

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در ساری قصد دارد به شما کمک کند تا برای جلوگیری از عوارض احتمالی و گرفتن بهترین نتیجه پس از لیزر موهای زائد با مراقبت‌های مهم پس از لیزر موهای زائد بدن آشنا شوید.
بهتر است تا حد امکان قبل از مراجعه به کلینیک تخصصی لیزر در ساری از انجام کارهای زیبایی و جوانسازی مانند تزریق بوتاکس و یا تزریق فیلرهای پوستی در نواحی لیزرتان صرف نظر کنید. اگر جزء افرادی هستید که بسیار به نظافت و زیبایی خود اهمیت می‌دهید لطفا با انجام پاکسازی  و لایه برداری عمیق پوست خود با  مواد شیمیایی و یا روش الکترولیز و غیره در نواحی که قصد انجام لیزر را دارید، اقدام به از بین بردن موهای زائد خود نکنید.

لیزر موهای زائد در ساری
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در ساری

حداقل 14 روز قبل از لیزر موهای زائد از تزریق بوتاکس، تزریق پرکننده¬هایی مانند انواع فیلر و ژل، لایه برداری شیمیایی یا میکرودرم ابریژن در ناحیه لیزر خودداری کنید. همچنین بین 2 تا 3 هفته قبل از لیزر از سایر روش‌های رفع موهای زائد مانند الکترولیز، اپیلاسیون، کندن مو با موچین، بند انداختن و استفاده از کرم‌های موبر که سبب تخریب فولیکول‌های مو می‌شوند، خودداری کنید.
پس از انجام لیزر موهای زائد از برخورد نور مستقیم خورشید به پوست لیزر شده خودداری شود. این توصیه به این دلیل است لک‌های پوستی روی پوست دست و صورت شما ایجاد نشود. حواستان باشد در دوره مراجعه به بهترين کلينيک ليزر در ساری از تخت‌های برنزه کننده، لامپ خورشیدی یا هر وسیله‌ی دیگری که بمنظور برنزه کننده پوست است، استفاده نشود. از دستورالعمل‌های مراقبتی بعد از لیزر موهای زائد که متخصص پوست و یا اپراتور مجرب کلینیک لیزر کاژه در مورد شرایط خاصت پوستتان با شما در میان می‌گذارد استفاده کنید.

عوارض احتمالی پس از لیزر موهای زائد

در برخی مراجعین قرمزی و تورم پس از درمان با لیزر عارض می‌شود. این علائم اغلب شبیه آفتاب سوختگی خفیف به‌نظر می‌رسند و کاملا طبیعی است. برای کاهش تورم و قرمزی و تسریع بهبود آن، می‌توانید از کمپرس خنک و یا پمادهای پیشنهادی متخصص و اپراتور لیزر خود استفاده کنید.

شایعترین عوارض جانبی جزئی همچون درد و ناراحتی، تورم و سرخی است که یک تا سه روز طول می‌کشد. سایر عوارض جانبی احتمالی از قبیل تاول‌زدن، شیوع هرپس سیمپلکس (زخم سرد)، عفونت‌ها، جای زخم، روشن یا تیره شدن پوست زمانی که لیزر موهای زائد توسط متخصص پوست یا تحت نظارت مستقیم متخصص پوست انجام شود، بسیار نادر است که اتفاق بیافتد.
با گذشت زمان، رنگ پوست تمایل به بازگشت به حالت عادی دارد. با این حال، برخی از تغییرات در رنگ پوست دائمی هستند. به همین دلیل است که مراجعه به پزشک متخصص در درمان‌های لیزری و دانش عمیق پوست بسیار مهم است.

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد با دستگاه سوپرانو آیس - بهترین دکتر متخصص لیزر در ساری

کلینک کاژه بعنوان بهترین کلینیک لیزر در شهر ساری، تلاش خود را برای ارائه اطلاع رسانی های کاربردی و مفید پیرامون انجام لیزر موهای زائد و نحوه عملکرد موثر دستگاه مجهز لیزر بر روی پوست و مو مراجعین عزیز می‌کنیم.
اهمیت مراجعه به مرکز تخصصی انجام لیزر موهای زائد در ساری و همراهی و مشاوره مستقیم با پزشکان متخصص پوست، مو و زیبایی در این است که برخلاف کسانی که تنها دوره‌های زیبایی را گذرانده‌اند و صرفا بدون داشتن تجربه و شناخت تخصصی از این حرفه و دستگاه‌های پیشرفته این حوزه در این امور فعالیت می‌کنند، به تمامی موارد لازم و ضروری آشنایی و تسلط تخصصی دارند.
در نتیجه  از  نحوه و ایجاد مشکلات احتمالی آگاه هستند و از تمامی جنبه‌ها بررسی‌ها و درمان لازم را در دسترس دارند تا در بلند مدت و مراجعات بعدی شما، هیچ گونه عوارض و نگرانی وجود نداشته باشد.

قیمت لیزر کل بدن در ساری - لیزر دائمی موهای بدن در ساری - قیمت لیزر دائمی کل بدن

کلینیک پوست و زیبایی کاژه یکی از بهترین مراکز سلامت و زیبایی در شهر ساری علاوه بر ارائه خدمات لیزر موهای زائد بدن در مرکز تخصصی لیزر ساری تلاش است تا با انجام جدیدترین راه‌های جوانسازی و زیبایی پوست شامل هایفوتراپی صورت و گردن، مزوتراپی مو و احیای سلامت و رشد مجدد موها و تزریق انواع ژل و فیلر جهت حجم دهی لب‌ها و پاکسازی و فیشیال پوست در خدمت شما عزیزان علاقمند به حفظ و نگهداری زیبایی است. جهت کسب اطلاع بیشتر از نحوه نوبت دهی و مشاوره تخصصی لیزر و همچنین استفاده از بهترین تخفیف های پکیج‌های لیزر در ساری با ما در تماس باشید.

15 دیدگاه
لیلا

سلام مرکز لیزرتون توی ساری نامبر وان هست و من به همه دوستام معرفیتون کردم. واقعا از نتیجه جلساتم راضی هستم

سحر

سلام من یک جلسه برای لیزر پیشتون اومدم خیلی ممنون از محیط تمییز و بهداشتی تون. واقعا با خیال راحت کارم انجام شد. مرسی

آرزو

من از وقتی که توی کلینکتون لیزر انجام دادم واقعا عالی جواب گرفتم، هم از محیط و بهداشتش راضی هستم هم از قیمت لیزرتون. مرسی از کادر خوبتون

مهسا ترابی

سلام لیزر فول بادی تون عاااالیه. از راهنمایی های اپراتو عزیزم برای گرفتن بهترین نتیجه و معرفی پماد عالی هم ممنونم

Paria

در تمام ساری تنها کلینیک لیزر موهای زائد هستین که قیمت و تعرفه هاتون کاملا معقول و بصرفه هست.من واقعا از آشنایی با کلینیک لیزرتون راضی ام

تارا خلعتبری

میخواستم نظرم رو درباره دستگاه عالی مرکز تخصصی لیزرتون بگم که واقعا نسبت به جاهای دیگه خیلی بهتر برام جواب داده و اینکه اصلا بخاطر اشعه اذیت نشدم. ممنونم از اهمیتی که به مراجعینتون می‌ دید و کیفیت کارتون

کامبیز رسولی

با تشکر از مجموع خوبتون.. از ابتدای نوبت دهی تا تعرفه ها و نحوه ارائه خدمات.. همه عالی👏🏼👍🌹

ستیرا

من فکر میکردم خیلی درد داره و سخت باشه ولی خیلی خوب بود هم زود تموم شد هم اصلا درد نداشت از همه اینکه خیلی خوب بهداشت رعایت شده بود چون من رو بهداشت محیط خیلی حساس بودم خدا رو شکر محیطش خیلی تمیز بود

سبیکه

با تشکر از کادر عالی و بهداشت مجموعه تون. واقعا لذت بردم از نظم حاکم بر محیط و نوع برخوردتون با مراجعین. موفق باشید

سولماز اسکندری

الحق که بهترین مرکز لیزر در شهر ساری هستین.
هم بخاطر دستگاه عالی و هم دقت و تجربه خوب کاری تون خیلی از مراجعه به کلینیک تخصصی لیزرتون راضی هستم. ممنووون

معصومه کیایی

اینکه چقدر یک جلسه لیزر، زمان میبره واقعا برای من مهم هست. چون به راحتی میشه فهمید که یک مرکز لیزر با چه دقت و ظرافتی کار میکنه و به مراجعینش اهمیت میده. خیلی از انتخاب کلینک کاژه بعنوان بهترین کلینیک لیزر در ساری راضی هستم.

آیدا حسینی

بهترین کلینیک لیزر در ساری هستین چون هم وقتاتون خیلی دقیق هست و اصلا معطلی نداشتم و هم مجموعه تون تمیز بود و پروتکل های بهداشتی عالی رایت شد. برقرار باشید

فروغ ترابی

لیزر موهای زائد بدن بهترین روش خلاصی از شر موهای زاید هست. بعد دو جلسه انقدر موست تغییر میکنه و حتی روشن میشه که مشیمونم چرا زودتر به فکر انجامش نیوفتادم با اینکه تعرفه های لیزر کلینیک تاج واقعا بصرفه و عالی هست.

سعادتی

من حدود یکسال هست که با کلینیک لیزر کاژه آشنایی دارم و لیزر موهای زائد رو ارزانتر از همه جا تو ساری با کیفیت بالا و کمترین درد پیشتون انجام دادم. انقدر از خدماتتون راضی ام که به اطرافیانم هم معرفیتون کردم.

مهشید فیروزآبادی

با تشکر از مطالب مفید و کاربردی که ارائه کردید. ضمن اینکه من هم از مراجعین این مرکز لیزرتون هستم و بعد از دوران کرونا برام محیط تمییز و رعایت استانداردهای بهداشتی محیط و دستگاه لیزر خیلی مهم هست.با تشکر از مدیریت عالی این مجموعه

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *