کلینیک پوست مو و زیبایی کاژه

هایفوتراپی در ساری

هایفوتراپی در ساری یکی از شیوه‌های نوین درمانی برای جوانسازی پوست است. منظور از جوان‌سازی و کشیدن (کشیدگی) پوست یعنی بازگردانی شادابی جوانی پوست و برطرفسازی عیوب انکساری  که در دراز مدت بر اثر موارد تاثیر گذار محیطی و  غیره بوجود می‌آیند.
این شیوه درمانی و جوانسازی غیرتهاجمی و بدون درد است. نیاز به حراجی ندارد و زود بازده است به طوری که بعد از اولین بار تاثیر آن را به‌وضوح می‌بینید. 

هایفوتراپی در ساری
مرکز تخصصی خدمات هایفوتراپی و جوانسازی پوست در ساری

هایفو در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان بهداشت و غذا و دارو در جهان تأیید شد و بیش از همه در کشور آمریکا مورد استقبال قرار گرفت.و بعدها به دلیل اثربخشی خوب مورد استقبال و انجام در سایر کشورها شد.
بهترین زمان برای شروع مراقبت‌های پوستی سنین جوانی است. پیش از آنکه پوست کلاژن و الاستیته خود را از دست دهد. بدین ترتیب کسانی که از سنین پایین شروع به انجام مراقبت‌های پوستی می‌کنند و از خدمات پزشکان پوست و بهترین مراکز پوست و جوانسازی بهره می‌برند نه تنها جوان‌تر و سالم‌تر به نظر می‌‌آیند بلکه هرگز درگیر  نگرانی های جدی و  راهکارهای درمانی خطرناک نمی‌شوند.

بهترین کلینیک هایفوتراپی در ساری

به مرور زمان و با فراگیری هایفو در ساری بسیاری از کلینک‌های زیبایی و درمانی هیافوتراپی را  روشی امن و  بسیار تأثیر‌گذار یافتند. در نتیجه آن را روشی جایگزین برای کشیدن پوست که نوعی درمانی تهاجمی است، کردند. کلینیک پوست مو و زیبایی کاژه از بهترین مراکز هایفوتراپی در شهر ساری استان مازندران است. کاژه کلینیک فعالیت تخصصی خود را با بهترین تجهیزات و کادر درمانی مجرب در محیطی کاملا بهداشتی برای مراجعین گرامی خود ارائه می‌دهد.
در هایفوتراپی تمامی فعل و انفعالات بدون نیاز به هیچگونه جراحی و خونریزی صورت می‌گیرد. هایفو تنها با انرژی التراسوند لایه‌های زیرین پوست بدون آسیب زدن به سطح آن تحریک می‌شوند. با تولید گرما، قسمت‌های آسیب دیده از بین می‌روند و کلاژن‌‌سازی در پوست با سرعت بالاتری دوباره احیا می‌شود.

هایفوتراپی در ساری
هایفوتراپی غبغب در ساری - هایفوتراپی گردن در ساری

جوان سازی پوست با هایفو در ساری

هایفوتراپی بهترین روش و انتخاب برای جوانسازی پوست و تثبیت آن و جلوگیری از هرگونه تغییرات نامطلوب پوستی در افراد جوان می‌باشد. به طور کلی افراد جوانتر حساسیت بالایی برای داشتن پوستی شاداب و  عاری از هرگونه شل شدگی و افتادگی دارند. 
کلینیک پوست و زیبایی کاژه در ساری به افرادی که در حدود سی سالگی و بعد آن هستند انجام یک جلسه هایفوتراپی را پیشنهاد می‌کند. زیرا این بازه سنی با شروع تغییرات زیادی در بدن همراه است و اغلب افراد بابر دلایل متفاوتی در آستانه افتادگی و از دست دادن فاکتورهای جوانی پوستشان هستند. طبیعی است که این عزیزان نمی‌خواهند ریسک انواع جراحی و دوران نقاهت طولانی و عوارض سایر روش‌ها را برای بازگردانی طراوت و زیبایی طبیعی به پوستشان متحمل شوند.

هایفوتراپی در ساری
لیفت و جوانسازی پوست صورت با هایفوتراپی

با انجام هایفو (Hifu) در ساری در کلینیک پوست مو و زیبایی کاژه با تولید و تسریع کلاژن سازی، پوست نواحی تحت درمان از جمله پوست صورت، نواحی گردن و غبغب، همچنین نواحی پیشانی و غیره موجب بازسازی مجدد لایه‌های مختلف پوست می‌شود. تا دوباره شاهد داشتن پوستی سفت و کشیده شوید و فرم دل‌خواهتان را بگیرید.
ماندگاری بوتاکس بین سه تا شش هفته است و ارتباط مستقیمی با میزان تخصص و تبحر پزشک و همچنین نوع بوتاکس مصرفی دارد. پس از این دوره عضلات به وضعیت سابق خود باز می‌گردند و لازم است باردیگر تزریق تجدید شود.

  • دوست دارید صورتی جوان و بدون چین و چروک داشته باشید؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید.
    بوتاکس و معجزه جوانی در کلینیک کاژه

بهترین دکتر هایفوتراپی در ساری

کلینیک پوست و لیزر کاژه با افتخار اعلام می‌دارد خدمات هایفو و جوانسازی پوست خود را  در این مرکز تحت نظارت پزشک متخصص زیبایی با تجربه، با کیفیت بالا، دقت و ظرافت هرچه تمام‌تر به مراجعین خود ارائه می‌کند.

هایفوتراپی در ساری
بهترین دکتر برای هایفوتراپی در ساری

پس از تشخیص پزشک متخصص و تصمیم بر انجام هایفوتراپی، پوست ناحیه مورد نظر تمیز می‌گردد و با یک لایه ژل مخصوص پوشانده می‌شود. سپس انرژی التراسوند از طریق دستگاه بر پوست وارد می‌شود. هرجلسه هایفوتراپی، غالباً سی الی نود دقیقه زمان می‌برد.
ممکن است برخی از مراجعان احساس درد خفیفی در حین و یا پس از هایفوتراپی نیز داشته باشند. پزشک متخصص، برای رفع این ناراحتی از بی‌حسی موضعی در حین درمان استفاده کرده و یا مسکن‌های ساده‌ای برای پس از هایفوتراپی تجویز می‌کند.
ماندگاری بوتاکس بین سه تا شش هفته است و ارتباط مستقیمی با میزان تخصص و تبحر پزشک و همچنین نوع بوتاکس مصرفی دارد. پس از این دوره عضلات به وضعیت سابق خود باز می‌گردند و لازم است باردیگر تزریق تجدید شود.

مزایای انجام هایفوتراپی

هایفوتراپی در ساری
هایفوتراپی با قیمت مناسب در ساری

اگر قصد جوانسازی با هایفو را دارید باید بدانید که هرچه پوست صورتتان افتاده‌تر باشد و میزان الاستیته آن کمتر باشد، نیاز به جلسات هایفوتراپی بیشتری نیز خواهید داشت. پزشک متخصص زیبایی هایفوتراپی مرکز کاژه با بررسی وضعیت شما، تعداد دقیق جلسلات لازم برای هایفو را به شما می‌گوید. سپس شما با گذراندن دوره های تعیین شده حتی در جلسه اول انجام هایفوتراپی، نتایج فوق العاده آن را مشاهده می‌کنید.
برخی مزایای کاربردی انجام هایفو در ساری به شرح زیر است.
• سفت و کشیده شدن پوست گردن
• از بین بردن چروک‌های پوستی
• رفع افتادگی پلک،چشم، ابرو و چانه
• بهبود زاویه سازی فک و چانه همچنین و خطوط صورت
• آبرسانی و جوانسازی، نرم، شفاف و شاداب سازی پوست صورت
• سفت کردن، کشیده سازی سازی و شاداب سازی پوست ناحیه قفسه سینه
•  کمک به کاهش سلولیت های پوستی و رفع انها

هایفوتراپی در ساری
هایفوتراپی صورت در ساری

عوارض احتمالی هایفوتراپی

اگرچه در مواردی برخی افراد که تجربه انجام هایفوتراپی را داشته‌اند پی از انجام هایفو از وجود برخی موارد شامل بی‌حسی، قرمزی، کبودی و خارش نام برده اند. این موارد گاها بعنوان عوارض هایفوتراپی اعلام شده است. اما باید بدانید که این موارد برخلاف دیگر درمان‌های زیبایی که از طریق لیزر صورت می‌گیرد، در هایفوتراپی نیاز به هیچ‌گونه مراقبت‌های پس از درمان ندارد. قرمزی‌ها و التهاب‌های احتمالی زود برطرف می‌شوند و مراجعه کننده عزیز می‌تواند بلافاصله به کارهای روزمره و عادی زندگی خود ادامه دهد.
هایفوتراپی پوست صورت یک روش ایمن برای جوانسازی و تا حد کمی توانایی فرم دهی به فک و زاویه سازی در این ناحیه را دارد. اما توجه به این نکته بسیار مهم است که استفاده از این روش برای همه مجاز نیست. بطور مثال افرادی که دچار عفونت پوستی و یا زخم و زائده های پوستی باز در نواحی انجام هایفو هستند مطلقا اجازه انجام ایفوتراپی را ندارند. از طرف دیگر خانم هایی که دچار جوش های صورت شدید و یا جوش های حاصل از تغییرات هورمونی شدید هستند نیز مجاز برای درمان با هایفوتراپی نیستند.

 قیمت هایفوتراپی در ساری - هزینه هایفوتراپی در مازندران - هایفوتراپی صورت در ساری - قیمت یک جلسه هایفوتراپی در ساری

شما عزیزان همواره می‌توانید برای انجام مشاوره تلفنی و کسب اطلاع از نحوه نوبت دهی و مراجعه حضوری به کلینیک کاژه برای انجام خدمات هایفوتراپی در ساری و جوانسازی پوست و قیمت یک جلسه هایفوتراپی در ساری همچنین لیزر موهای زائد و یا سایر خدمات مرتبط با زیبایی، جوانسازی و  سلامت پوست و مو  با مشاوران ما از طریق شماره موبایل ۰۹۱۱۷۴۰۰۷۰۵ تماس حاصل فرمایید. 
تلاش ما در کلینیک تخصصی زیبایی و جوانسازی پوست و مو کاژه ارائه مسیرهای کاربردی و ایمن دستیابی به زیبایی و تجربه مجدد جوانی برای شما عزیزان است. تیم تخصصی هایفو کاژه در کنار شماست تا با خاطری امن و خیالی آسوده از خدمات پیرفته و بصرفه جوانسازی در شهر ساری بهره مند شوید. 

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *